close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מהם משטחי למינם והאם הם מתאימים למטבח שלכם?

מערכת שורשיח טבת, תשפ15/01/2020

ענף השיש למטבח עבר בעשור האחרון מהפיכה של ממש וממגוון מצומצם של אפשרויות בודדות, כל מי שמעוניין בשיש למטבח, עשוי בימים אלה ללכת לאיבוד בעקבות שלל הדגמים והסוגים

תגיות:
.אחד השחקנים המבוקשים בענף הוא למינם אשר מסמל את המעבר החד משיש טבעי אל חומרים מורכבים שפותחו על מנת לתת מענה מושלם למטבח המודרני. האם למינם באמת נותן את המענה הזה והאם הוא מתאים למטבח שלכם?

כדי לענות על השאלות האלה פנינו אל ארז מאתר 'שיש אגם' המשווקים למינם למטבח כדי להבין מה עושה משטחי למינם לאיכותיים כל כך והאם הם שווים את ההשקעה.

מהו למינם?
ראשית, כדי לענות על השאלות הללו ולהבין האם למינם מהווה אפשרות משתלמת עבורכם, חשוב להסביר תחילה מהו למינם
וממה הוא עשוי.

מדובר בחברה איטלקית שמתמחה בייצור גרניט פורצלן למגוון רחב של צרכים – החל מהרכבת משטחים במטבחים ועד לחיפוי קירות פנימיים או חיצוניים.

למינם הוא למעשה גרניט פורצלן שמגיע בשלל עיצובים עדכניים, כיאה לארץ המגף, ומשווק בעשרות מדינות בעולם.
מה הופך למינם לאחת האפשרויות המומלצות למטבח

מאחר שלמינם הוא גרניט פורצלן באיכות גבוהה, הוא מביא יתרונות שהופכים אותו למתאים במיוחד לשימוש במטבח.
בין היתרונות הבולטים אפשר למנות:

משטח עם תעודת כשרות
גולשי האתר 'שורש' ישמחו לשמוע שמשטחי למינם הם מהבודדים שנחשבים לכשרים. אם גם אתם מקפידים על הלכות הכשרות, בוודאי תשמחו לשמוע שלמשטחי למינם מקוריים יש תעודת כשרות.

עמידות לשריטות
כמו משטחי גרניט פורצלן אחרים, גם משטח למינם עמיד בפני שריטות – עובדה שמאפשרת לכם לחתוך מזון באופן ישיר על גבי השיש מבלי להזדקק ללוחות חיתוך.

שמירה על היגיינה
סביבה היגיינית חשובה במיוחד במקום שבו מבשלים ומכינים אוכל. משטחי למינם ידועים באטימות שלהם לכתמים ולשאריות מזון, דבר שהופך אותם לנקיים במיוחד.

עמידות לחום
תכונה נוספת שכל מי שמשתמש במטבח יעריך היא העמידות לחום ובוודאי תשמחו לדעת שמשטחי למינם מאפשרים לכם להניח כלי בישול ותבניות לוהטים ישירות על גבי המשטח מבלי לגרום לנזק.

קל לאחזקה וניקוי
למינם עמיד במיוחד בפני חומרי ניקוי וכימיקלים, מה שמאפשר לכם לנקות אותו באופן ישיר עם מרבית חומרי הניקוי.
מדובר בחומר שמאוד קל לנקות אותו ולראיה – אריחי למינם לחיפוי של קירות חיצוניים עמידים אפילו בפני גרפיטי...

עוד יתרונות שתתקשו למצוא במקום אחר
למינם מיוצר בלוחות גדולים מאוד – עד לגודל לוחות של 3.24 מטר X 1.62 מטר! מדובר במשטחים גדולים יותר מהסטנדרט המקובל שמאפשרים לכם לכסות שטחים גדולים עם פחות תפרים וחיבורים בין הלוחות.

עובי מותאם לצורך שלכם
עובי המשטחים מתחיל ב-3 מ"מ ומסתיים ב-20 מ"מ כך שלא משנה אם אתם עומדים לחפות את הקירות, להתקין משטח עבודה במטבח או אפילו לצפות את הארונות, עם למינם תוכלו לעשות את זה בקלות.

אחריות
משטח איכותי של יצרן עם מוניטין כמו למינם מעניק לכם אחריות למשך 10 שנים. דבר שמעיד על הביטחון הרב של החברה במוצר שלה.

איך מתקינים משטחי למינם במטבח?
אין ספק שמשטחי למינם הם מהאפשרויות המומלצות למטבח ומשלבות באופן מושלם אסתטיקה לצד פונקציונאליות.
יחד עם זאת, כדי ליהנות מהיתרונות הרבים, חשוב לרכוש למינם רק אצל משווק מורשה שיעניק לכם לוחות מקוריים מסוג א' עם תעודת אחריות ל-10 שנים.

חשוב לציין שהתקנת שיש למטבח חייבת להיעשות עם מתקין מנוסה שכבר התקין לוחות למינם דומים ושיודע להתנהל עם החומר ולהוציא ממנו את המרב על ידי התקנת כיור מובנה, חיתוך באמצעות מחשב וכיוצא בזה.

האם למינם מתאים למטבח שלכם?
התשובה הראשונית היא שהוא חייב להתאים אך מאחר שיש כל כך הרבה אפשרויות ומשטחים איכותיים אחרים, חשוב להבין את הצרכים שלכם, כמה אתם מבשלים ואיך, מה התקציב שלכם והאם יש אפשרות אחרת שמשתלבת טוב יותר עם המטבח והבית שלכם.

אין ספק שלמינם הוא אחת האפשרויות שכל אחד עם תקציב מתאים צריך לשקול אך יחד עם זאת חשוב להבין שמדובר במוצר יקר למדי ושהסכומים הללו פותחים בפניכם אפשרויות טובות מאוד כמו גרניט טבעי או משטחי פורצלן של משווקים ויצרנים אחרים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה